Eterna și fascinanta Rromânie #912

Cristian „Piedone” Popescu, fostul primar al sectorul 4 și a anunțat candidatura la primărie. Aveți mai jos traducerea corecta a postului de pe Facebook

„Și ca un bun creștin ortodox ce sunt, mi-am scos degetul din cur, mi-am făcut o cruce mare, mirositoare  și  cu o mișcare înceată am arătat degetul mijlociu, cu puțin câcat pe el, către victimelor din Colectiv  și familiilor acestora.”

PS: Comentariile arata retardismul unui popor aflat în stare permanentă de amnezie.

Lasă un răspuns

